| | | | |

استراحت ذهنی – توسط گوگل

برنامه افزونه کروم Mindful Break

 


از اینجا نصب کنید

افزونه Chrome Mindful Break هر بار که باز می‌شود، یک نکته جدید در مورد mindfulness به شما ارائه می‌دهد. به یک استراحت نیاز دارید؟ افزونه Mindful Break به شما یک نکته در مورد mindfulness می‌دهد و شما را در یک تمرین تنفس کوتاه راهنمایی می‌کند. یادآوری‌هایی را تنظیم کنید تا به شما یادآوری کنند. برای کمک به تمرکز، به حالت تمام صفحه بروید.

Mindful Break یک ابزار ساده اما قدرتمند است که می‌تواند به شما در حفظ آرامش، تمرکز و بهره‌وری در طول روز کمک کند. این برای افرادی که روی رایانه کار می‌کنند ایده‌آل است، زیرا می‌تواند به شما کمک کند تا به طور منظم استراحت کنید و به تنفس خود توجه داشته باشید.

  

Mindful Break ابزاری ساده و در عین حال قدرتمند است که می تواند به شما کمک کند در طول روز آرام، متمرکز و سازنده بمانید. این برای افرادی که با رایانه کار می کنند ایده آل است، زیرا می تواند به شما کمک کند تا به طور منظم استراحت کنید و مراقب تنفس خود باشید.

 

استفاده آسان

استفاده از افزونه آسان است. کافی است آن را در مرورگر Chrome خود نصب کنید و هر زمان که به آن نیاز داشتید، آن را باز کنید. سپس یک نکته جدید در مورد mindfulness و یک تمرین تنفس کوتاه دریافت خواهید کرد. همچنین می‌توانید یادآوری‌هایی را برای کمک به یادآوری خود برای استراحت تنظیم کنید.

مراحل نصب افزونه Mindful Break در کروم:

  1. فروشگاه وب Chrome را باز کنید.
  2. جستجوی عبارت Mindful Break. می توانید اینجا کلیک کنید.
  3. روی دکمه “افزودن به کروم” کلیک کنید.
  4. بر روی دکمه “افزودن افزونه” کلیک کنید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *