قانون ۹۰/۹۰/۱ رابین شارما

[vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”default” el_class=”sidebar-area-left sidebar-area”][/vc_column][vc_column width=”3/4″ el_class=”vc_sidebar_position_left” offset=”vc_col-lg-9 vc_col-md-9 vc_col-sm-12″][vc_column_text]

برای اهدافتان با کمبود زمان دچار هستید؟

زمان سرمایه با ارزشی است که نباید آن را هدر داد، در این دوران دزد های زمان بسیار زیاد است که معروفترین آنها شبکه های اجتماعی می‌باشد، آنها بیشترین زمان را در روز از ما می‌گیرند، طبق تحقیقات مردم در حد اوسط روزانه بیشتر از دو نیم ساعت را صرف شبکه های اجتماعی می کنند.

در هر صورت اگر آن را درست مدیریت کنیم، می‌توانیم بیشترین استفاده و بهره را ببریم واگر آنر بد مدیریت کنیم، نه تنها مهمترین سرمایه خود را از دست داده ایم، بلکه باعث ایجاد ناامیدی و غصه در ما می شود.

دوست دارید یک مهارت جدید یاد بگیرید؟

بسیار از افراد برای رسیدن به اهداف زمان کم می آورند و شکست می خورند، فرق نمی کند شما دانش‌جو باشید یا شاغل و یا یک مدیر، در هر صورت شما وظایف بی شماری دارید که باید روزانه آنها را انجام دهید، با این حال شاید دوست داشته باشید یک مهارت جدید را یاد بگیرید، مهارت مورد علاقه تان ویا مهارت مورد نیاز تان، در هر صورت شما نیازمند وقت گذاشتن منظم برای یادگیر آن هسیتد، اما با وجود همه این مشغله ها چطور می‌توانید به این هدف خود برسید.

درست حدس زدید، با پیروی از قانون اقای شارما شما می توانید با بسیار سادگی هر مهارتی را که دوست دارید یاد بگیرد و به رویاهای خود تحقق ببخشید، این مدیر توانمند این قانون را به اسم ۹۰ / ۹۰ / ۱ نامگذاری کرده است

قانون ۹۰/۹۰/1 رابین شارما چیه؟

رابین شارما بیان می کند « به مدت ۹۰ روز آینده، اولین ساعت روزانه خود را به بهترین فرصت زندگی خود اختصاص دهید. نه هیچ چیز دیگر، فقط تمرکز روی برنامه و هدفتان»

یکی از ویژگی های که آقای رابین شارما برای ما بیان می کند این است که این قانون می تواند هدف ما را تحقق بخشد. با انجام این کار هر روز، به مدت سه ماه، ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه را برای هدفی که به علاقه دارید اختصاص دهید و در طول زمان شما شاهد پیشرفت قابل توجهی در آن خواهید بود.

مراحل انجام آن چطور است؟

اول هدف خود را مشخص کنید

انجام ورزش، کتاب خواندن، یادگیری زبان جدیدی، مدیتیشن کردن و یا هرچی که دوست دارید و میخواهید آن را در ۹۰ روز آینده یاد داشته باشید را انتخاب کنید.

دوم تطبیق این قانون

زمانی که هدف خود را مشخص کردید، تمام حواس پرتی ها را دورکنید، هر چی که ممکن است در این ۹۰ دقیقه شما را اذیت کند، میایل تان را بی‌صدا و یا خاموش کنید، به اطرافیان تان توضیح دهید که چه تصمیمی گرفته اید و بگویید که در این مدت مزاحم شما نشوند و خود را مطمئن شوید که با تمام حواس این در مدت روی یادگیر تان  تمرکز کنید.

و سوم فرقی نمی کند برنامه، هدف و چشم انداز شما چی باشد

هر روز این یک و نیم ساعت زمان خود را به آن اختصاص دهید و ترجیحاً بهترین زمان از طرف صبح ها می‌باشد چون عوامل حواس پرتی کم استند. از این قسمت به بعد استمرار و اراده شما مهم است که هر روز بر این برنامه تان پایبند باشید تا نتایج شگفت انگیز آن را ببینید.

۹۰ دقیقه زیاد است؟ نترسید دستکاری کنید!

اگر ۹۰ دقیقه و ۹۰ روز باعث تردد شما می‌شود، به راحتی آن را مناسب با توانایی زمان و انرژی تان شخصی سازی کنید، میتوانید به ۱/۳۰/۳۰ و یا ۱/۴۵/۴۵ هم آن را تغییر دهید، یکی از تجربه کننده های این قانون بیان کرده که ۱۳ دقیقه در روز هم برای تمرکز روی برنامه تان کافی می‌باشد.

تنها اجرا کنید

این تکنیک بسیار ساده به نظر میرسد ولی در عین حال بسیار کارا می‌باشد، می‌توانید یکبار امتحان کنید و نظرتان را راجع به آن به ما بگویید. برای خودتان یادآوری بگذارید تا روزانه شما را از برنامه تا آگاه کند و بتوانید براحتی بر آن پایبند باشید و برای شما پشنهاد می‌کنم برای اجرا بهتر این تکنیک در وبینار رایگان مدیریت زمان و برنامه ریزی اشتراک کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_text_separator title=”به یاد گیری ادامه دهید…” border_width=”6″][vc_column_text]

شاید به این آموزش ها هم علاقه داشته باشید.

من یک بلوک متنی هستم. برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. مشتری بسیار مهم است، مشتری توسط مشتری دنبال خواهد شد. چون سرزمین زمین، ماتم و سردار زمین، بالش شیر.

[/vc_column_text]

[/vc_column][/vc_row]

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *